Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

τελευταία μπουκιά

γύρισα το κεφάλι μου και είδα
τον ιστό της αράχνης στη γωνία να χει επεκταθεί
τόσο πολύ κι αυτή να κρέμεται θρασύτατα κι ευδιάκριτα
που γέλασα δυνατά κι ύστερα γύρισα το βλέμμα μου
να μην την δει κι αυτός
με έβαλε να κάνω μπάνιο
σκούπισα και συμμάζεψα
είπα ότι μπορεί να μειώσω το τσιγάρο
τον άφησα να με κράζει και να με πιέζει
να φροντίζω περισσότερο τον εαυτό μου
είπα καλό μου κάνει
μαζεύα το σπίτι πριν έρθει
καλό ήταν αυτό
αλλά σύντομα άρχισα να νιώθω
ότι του άφηνα πολύ αέρα πάνω μου
κι οι φίλοι μου μου παν τι φάση;

έτσι όταν με πίεσε να φάω την τελευταία μπουκιά απ'το σουβλάκι μου
κοίταξα το χέρι του να πλησιάζει το στόμα μου
κι ύστερα κοίταξα την αγίου δημητρίου πίσω του
και δεν το πίστευα ότι συμβαίνει αυτό εδώ τώρα
είπα αρκετά με τις μαλακίες μου
είμαι μεγάλο κορίτσι
τον αγριοκοίταξα
κι αποφάσισα ότι αυτή θα ήταν
η πρώτη και τελευταία μπουκιά
που θα τον άφηνα ποτέ να με ταίσει   δημόσια

1 σχόλιο:

Undefined είπε...

το λες και 24/7 total power exchange