Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

revival

η θέση των παπουτσιών της απ' τη δευτέρα

άνοιξα στην φίλη μου την ν
είπα επικρατεί χαμούλης
α καλά όπως πάντα μου είπε

στο δωμάτιο μου ζούμε σίγουρα τρεις
συχνά τέσσερις άνθρωποι
αυτή τη στιγμή

η φίλη μου η ρ μου πε χτες
ότι το χει παρατραβήξει με τα πράγματα
που αφήνει στο δωμάτιο μου
της είπα δεν με πειράζουν τα πράγματα
οι κούπες με πειράζουν

η ρ έφυγε σήμερα για κάποιο *αρκετό* καιρό
//δυσκολευόμουν να μην της κάνω μούτρα

όπως μπήκα τώρα στο δωμάτιο μου
χάζεψα τα αφημένα της πράγματα τριγύρω
λείπαν τα καινούργια της παπούτσια
που μάζεψε πριν φύγει
απ΄τη κυριολεκτική μέση του πατώματος
όπου ήταν αφημένα για μέρες

μου έλειπαν τόσο που πήγα και τα έφερα
απ'το δωμάτιο της
τα ξαναέβαλα πίσω στην κυριολεκτική μέση
και τα έβγαλα φωτογραφία

από τότε που μένουμε μαζί
έγινε πολύ δύσκολο το να είμαι δωματιάκιας

με το που μπαίνει συνήθως στο σπίτι
αφήνει τα πραγματά της στο δωμάτιο μου
και στρογγυλοκάθεται

λείπει μόνο μερικές ώρες

έγινα επιτέλους έστω για λίγο
δωματιάκιας

//βγάζω φωτογραφίες τα παπούτσια της

Δεν υπάρχουν σχόλια: