Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

ετεροχρονίζομαι

τώρα που δεν έχω προσωπικό καθρέφτη
πρέπει να καθαρίζω μόνη μου το είδωλό μου
απ'τα μάτια που το λεκιάζουν

γιατί σοκάρομαι μικροαστικά απ'τον εαυτό μου;
συγκεντρώνω ανθολογίες απολογιών
δίπλα στο κομοδίνο μου

εντοιχισμένες διαδικασίες
για την εξωτερική πολιτική μου

μια αναχρονισμένη κυριακάτικη εκπομπή
με κάνει να αναρωτιέμαι για την ευκολία
αλλά ποτέ δεν πίστεψα ότι θα πρεπε να ναι δύσκολο

βραχυπρόθεσμες αλήθειες
εναντίον μακροπρόθεσμης ηθικής
μιλένιαλς με ρομαντικές νεωτερικές αξίες


περνάω ένα σαββατοκύριακο με τον λεφέβρ μιλάμε και βλέπουμε πόσο αλλάξαμε όλο αυτόν τον καιρό που χαμε να βρεθούμε σκαλίζω τις παλιές μας αλήθειες
και για λίγο ανάμεσα στα χαρτιά μας βρίσκω μικροκάψουλες που με ανακουφίζουν απ'την αστάθεια μου χαιδεύει τα μαλλιά μου είναι απλά αλλοτρίωση μου λέει
χαίρω πολύ του λέω           το σώμα μου λέει, μην ξεχνάς να ακούς το σώμα

γυρίζω πλευρό   λέω φχαριστώ παπούλη
κι αποκοιμιέμαι με μαρξιστικά παραμύθια

Δεν υπάρχουν σχόλια: