Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

το μεγάλο ψάρι έξω απ΄το τηγάνι

μυρίζω ψαρίλα από χτες
σκουπίσα όλα τα λάδια πάνω στα πόδια μου
κι έτσι άλλαζε πλευρό κάθε φορά που γύρναγα και της ερχόντουσαν αναθυμιάσεις
την επόμενη μέρα με μάλωσε που πότισα ψαρίλα τα σεντόνια

πως να της εξηγήσω ότι είμαστε ψάρακλες

στριφογυρνάμε και πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό η κάθε μία
αν μας βάλεις δίπλα δίπλα χτυπάμε τα πτερύγια μας μεταξύ τους

είμαι μεγάλο ψάρι
<<<<<<<<<<<<<<<

δεν τσιμπάω δεν τσιμπάω δεν τσιμπάω    τσιμπάω
κουνάω το κεφάλι μου πέρα δώθε να το ελευθερώσω
απ΄τις πετονιές που με τραβάνε πίσω στο χρόνο

xx x x xx x   x x   x      xx
απεμπλοκή από τα δίχτυα
έχουν κοκαλώσει απ'τον καιρό και τον ήλιο
και σπάνε όπως τα διασχίζω

------------------------ >
γλιστράω στον κόσμο


μα πριν το κάνω
τρέμω μια φορά ακόμη
που αφήνω τα δίχτυα μου


^
με σκεπάζεις με το πτερύγιο σου
γυρνάμε απ΄την άλλη και τρέμεις εσύ
ερωτοκεντρισμός < υπαρξιακό άγχος < άγχος της επιβίωσης
όσο μεγαλώνω εγώ
>>>>>>>>>>>>>
[αυτά μικραίνουν σε κατανάλωση ενέργειας]

εσύ μικρό ψαράκι ακόμα  εγώ μεγάλο ψάρι
θέλω να ανοίξω το στόμα να δεις όλα αυτά που έφαγα στο μεταξύ

           ^   >   ^    >   ^   >    ^   >    ^   >

αλλά δεν θες να δεις τον εαυτό σου μέσα σ'αυτά





αυτοτηγανιζόμαστε σου λέω
αυτό μόνο σου λέω και πράξε ανάλογα
παραδέξου ότι σε ψήνει το τηγάνι
εγώ μάγκα μου έγκωσα και λέω να την κάνω
---------------------------------------------------- >

τα λέμε στον κόσμο

Δεν υπάρχουν σχόλια: