Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

χαζεύω απ'το παράθυρο να ζήσω όσο πιο πολύ την βόλτα μπορώ
να τα δω όλα το βλέμμα πέφτει πρώτα σ'ότι του μιλάει
εικόνα και ταύτιση
εικόνα και ανάμνηση κι άλλη εικόνα
άπειροι αχυροκύλινδροι σαν αυτούς που χαμε στα πλέιμπομπιλ

χαζεύω μεταλλικές κατασκευές και χωροδικτυώματα
υπόστεγα πινακιδες σκαλωσιές πυργους της δεη πεζογέφυρες
αποθηκεύω εικόνες
εγκαταλειλημένα κτίρια  κτιριακό απόθεμα
φυσικό ανάγλυφο πως σχίζει ο δρόμος τη γη πως συναντιούνται τα επίπεδα
τα τοπία τα τοπία της χαλκιδικής
μεζονέτες και στούντιο για ρώσους παραθεριστές
πως ήταν τα σχέδια όταν έκλεισε η συμφωνία
πως ήταν οι όψεις οι τρισδιάστατες αναπαραστάσεις
κολλάζ με ανθρώπους που τα κατοικούν ιδανικά

ήρθες και με πήρες και το σκασα απ'το ίδρυμα
τώρα πάνε 20 λεπτά ελευθερίας 
και δεν μπορώ να σταματήσω να μαι παραγωγική

μου λες γιατί δεν μιλάς
και καταλαβαίνω πως πάλι είμαι κακή συνοδηγός
θα σε πάρει ο ύπνος αν συνεχίσω έτσι
αλλά τι να σου πω 
λες θες να ξέρεις
αλλά από που να το πιάσω για να καταλάβεις
νιώθω πολύ κουρασμένη για να σου εξηγήσω
κι έτσι κάνω βόλτα στα ραδιοκύματα
και σκοντάφτουμε μόνο σε παλιά τραγούδια
γαμώ το επαρχιακό μου ραδιόφωνο
λέω ΟΧΙ
λες ΝΑΙ
και γυρνάω πάλι στο παράθυρο
ανασαίνω βαθιά όσο deep is my love
και κλέβω τα λεπτά μου μακριά απ'το ίδρυμα και μακριά από σένα
η επιθυμία μου να κάνω διακοπές κι αμέσως ο πανικός στην ιδέα
τι θα γίνει άμα φύγω απ'το ίδρυμα
τι θα γίνει άμα φύγω απ΄την εντατική κατάσταση
τόσος καιρός που πέρασε έμαθα να ζω έτσι

πρώτα η σχολή
μετά η δουλειά
μετά ο μπάφος μόνη μου
μετά οι άλλοι άνθρωποι
μετά η βόλτα
μετά το αλκόολ
μετά ο χορός
μετά το σεξ

τι θα συμβεί με τον τόσο παραπάνω ελεύθερο χρόνο;

φοβάμαι          
αλλά θέλω να κάνω διακοπές   
    
από σένα












Δεν υπάρχουν σχόλια: