Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

στην κρυψώνα ΑΔ117 με την αγάπη ΜΓ001

ευχόμουν να τράβαγες φωτογραφίες όλα τα μέρη που έχεις πάει 
αλλά δεν στο πα γιατί ήμουν σίγουρη πως θα με κοροϊδέψεις
κι έτσι όλα τα μέρη που χεις πάει δεν θα τα μάθει κανείς
αν δεν σου ανοίξει το κεφάλι

πάντα ξέρεις τις καλύτερες κρυψώνες και με πας 
και σκαρφαλώνουμε πηδάμε κάγκελα ανεβαίνουμε λοφάκια μπαίνουμε σε αυλές 
και ποτέ δεν μας βλέπει κανείς
μιλάμε τα λέμε όλα τα λέμε πια όλα και κάθε φορά δοκιμάζουμε τι άλλο μπορούμε να πούμε
ποτέ δεν λέμε αυτά που θες να πούμε ποτέ δεν κάνουμε αυτά που θες να κάνουμε
πάντα εγώ πρέπει να φύγω πάντα φοβάμαι όταν σε φιλάω κι οπισθοχωρώ από εκεί που 
όπου να ναι θα σκάσει τσουνάμι 
το νιώθω στο κορμί σου που τρέμει


κι ύστερα δεν βλεπόμαστε για πολύ καιρό
πάλι κυρία ενοχικούλα εγώ πάλι θα αποφασίσεις να με κόψεις εσύ
πάλι θα προτιμήσω να κάνω γκράφιτι κάτω απ'την πόρτα σου
απ΄το να σου πω συγνώμη αντικριστά
τι συγνώμη
συγνώμη που δεν μπορούσα να σου μιλήσω στο τηλέφωνο εκείνη τη στιγμή
τι άλλο συγνώμη
δεν ξέρω τι άλλο συγνώμη
συγνώμη που δεν κάνουμε αυτά που θες να κάνουμε

αυτά που θες να πούμε δεν τα λέμε αλλά υπάρχουν
κάθονται αναμεσά μας κάτω απ'τα πεύκα
κάτω απ'το κεφάλι σου στα πόδια μου
σου πειράζω τα μαλλιά σαν να ακουμπάω εξωγήινο
ή να μαι εγώ εξωγήινος είμαστε σίγουρα εξωγήινες
κι εσύ πάντα θα σαι η μουν γούμαν

σηκώνομαι να φύγω κι εσύ αποφασίζεις να κάτσεις κι άλλο στα σκοτάδια
δεν ανησυχώ αν θα είσαι εντάξει γιατί όποιος διαβάζει αυτήν την ιστορία
βλέπει πως δεν έχει μείνει κάτι άλλο να πληγωθεί
και φοβάται ότι ποτέ δεν θα επουλωθεί 
αλλά σε βλέπει να τρέχεις 
απ'το βαρδάρη μέχρι το σπίτι με ανοιχτές τις πληγές σαν να θες να τις στεγνώσεις
και ξέρει πως δεν θες κάτι άλλο 
όποτε τρέμει η καρδιά σου ρίχνεις μια τρεχάλα και δεν θες κάτι άλλο

έτσι λέω στον εαυτό μου και γυρίζω στη γη
διασχίζω άδειους δρόμους και γυρίζω σπίτι
στην κανονική μου ζωή
ύστερα έρχεται αυτός
κι όλο φτερνίζεται 
του φέρνω αλλεργία
ναι κυλιόμουν στα πάρκα
της τα λεγα να μην κάτσουμε τόσο κοντά στα πεύκα




Δεν υπάρχουν σχόλια: