Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

αντικείμενο LE156


χμμ κατάλαβα γιατί την πετάξαν τετοια καρέκλα οι γείτονες
τώρα όλη την πέφτω      όλο και πιο χαμηλά ολη την ώρα πέ

μετράω την ώρα με την θέση των χεριών μου σε σχέση με το γραφείο
δεν έχω μετρήσει πόσα λεπτά διαρκεί μέχρι να φτάσεις στο επίπεδο 5 (?) χρονου

την ξανανεβάζω 11:16 μμ  
σήμερα στο δρόμο για τη σχολή απ'το ραδιόφωνο μου λέγανε
remember the fifth of november
έτσι όπως συμπεραίνω απ'την συμπτωματολογία της είναι μια τυπική μέρα νοέμβρη
επιτελώ την χειμωνιάτικη βερσιόν μου
γιαυτό θα κουκουλωθώ να πάω στην κουζίνα να φτιάξω ένα χαμομήλι  .


το χαμομήλι
το χαμομίλι δεν αποτελεί στοιχείο 
της χειμωνιάτικης επιτέλεσης μου 
παρόλαυτα είναι στενά συνδεδεμένο με το τσάι
 -πολυαγαπημένο παυσίπονο νοσταλγίας 
πάσχα 2014
-καινούργιο έμβλημα της τελευταίας μας μέρας -αθήνα
είναι το καινούργιο νοηματοδοτημένο αντικείμενο 
που προστίθεται στο γαλαξία από άπειρα μικροαντικείμενα και τελετουργίες
που περιστρέφονται γύρω μου υπό την έλξη 
ποια έλξη - την τάση του νήματος με το οποίο τα έχω δέσει πάνω μου



(ακούστηκε κάτι που έμοιαζε με κλανιά του πατέρα μου)
11:52 μμ
τυπικό δείγμα αίσθησης της απώλειας των προηγούμενων λεπτών - απορία για το τι έγινε όλα αυτά τα λεπτά είχα πει θα πάω για χαμομήλι                                           α ναι          ΧΑΜΟΜΗΛΙ ΜΠΙΤΣΙΖ


Δεν υπάρχουν σχόλια: