Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

ανάλαφρη ραδιοφωνική παρεούλα

λέω να βγω να ψάξω για καμια τράπεζα
με το ποδήλατο ίσως

μια βόλτα με το ποδήλατο

νιώθω τα βλέμματα των ανθρώπων στις ουρές να σκανάρουν ανήσυχα τριγύρω μην πετύχουν κάποιο γνωστό
δεν ξέρω μπορεί να ναι η ιδέα μου

γκρούβι διάθεση του 1431    απογευματάκι

αναπάντεχο τηλεφωνάκι από αθήνα να το σηκώσω να μην το σηκώσω
φακ θα παιξει χιπχοπ λαιβ ο          ω φακ   τι μαλακία ηθελα να τον ακούσω επιτέλους   τον γλυκούλη

τελείωσε κι ο χυμός
δεν βαριέσαι θα πάω να φτιάξω φραπέ         τουλάχιστον έχω αποθέματα
και τη σακούλα μπισκότα του κιλού τι καλά που την πήρα τις προάλλες

με πιάνει μια παγομάρα κάθε φορά που είναι να κατέβω
αρνούμαι να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου

στην πιθανότητα να εγκλωβιστώ εδώ πέρα
ανασηκώνω αδιάφορα τους ώμους
και προσπερνάω τράπεζες τσεκάροντας τα αποτελέσματα απ΄τις εκφράσεις των άλλων πάνω απ'τα μηχανήματα


ποιο θα ναι το τελευταίο που θα πέσει στη θεσσαλονίκη;
έχουμε να ξανασυντονιστούμε τόσο από την πρωτοχρονιά στα αμάξια μας για τα ρεβεγιόν
πλάκα έχει

κι όσο σε σκέφτομαι θέλω να τα μαζέψω τώρα και να ρθω
του ντραιβ ολ ναιτ του μεικ λοβ του γιου


αλλά κάποιο σωστό με κρατάει στη ζωή μου εδω πέρα
την καημενούλα κρίμα είναι δεν την προσπαθώ αρκετά
σκέφτηκα εσένα να κουνας το δαχτηλό σου και να λες ρεαλισμός φίλοι μου
νεο - πραγματισμός
κάποιο σωστό μου κουνάει το δάχτηλο
τι πρακτικά οφελεί την ζωή και το ρίζωμα μου εδω;


έχω πράγματα που πρέπει να κάνω ακόμα και να αποχαιρετήσω




θα κλείσουμε με την φίλη μας την κάλι
αυτά από μένα



άντιος μπέιμπι μπάι τσάο

Δεν υπάρχουν σχόλια: