Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

χόμο ασωμάτικους


το μουνάκι μου παίζω επίμονα
κι όλο ακούω ξανά και ξανά
το ίδιο ανατολίτικο κομμάτι

όταν μου παν πως πρέπει να πεθάνω δεν ήθελα
μέσα;
(γνέψιμο κεφαλιού)
μέσα;
(γνέψιμο κεφαλιού)
μέσα;
(γνέψιμο κεφαλιού)
(γνέψιμο κεφαλιού)
(γνέψιμο κεφαλιού)
(γνέψιμο κεφαλιού)
έπρεπε να ξαφνιάσω το σώμα μου πραγματικά
να φάω 2 σφαίρες και να πέσω
δεν μπορούσα να αδειάσω το μυαλό μου
να συγκεντρωθώ και τον πείσω ότι τρώει όντως σφαίρες
δεν μπορούσα να χαμηλώσω το βόλιουμ της συνειδητότητας μου

το μεγάλο μου δράμα

παίζω το μουνάκι μου επίμονα
φαντάζομαι να τρίβομαι στον κώλο σου
προσπαθώ να συγκεντρωθώ να πείσω το μυαλό μου ότι όντως τρίβομαι
συγκεντρώνομαι στο κώλο σου το πανάπαλο δέρμα σου και την πλάτη σου
όντως πιάνει νιώθω μια γλύκα όπως λες κι εσύ
όπως λες κι εσύ
όπως λες κι εσύ
όπως λες κι εσύ

γρήγορα μην ξεχάσετε το μανταρινάκι σας κορίτσια μετά τον οργασμό

το μυαλό μου κομματιάζεται δεν έχει συνέχεια δεν έχει ροικότητα
το μυαλό μου αποπροσανατολίζεται και διασπάται
διαχύεται προς όλες τις κατευθύνσεις στο χώρο
γιαυτό οι συνειρμοί μου αλλάζουν συνεχώς συντεταγμένες

όλο παρέμβολές
δεν πιάνω καλό σήμα
το μόνο που χρειάζομαι είναι ένα μπούσουλα να με κρατήσει κοντά στην ενιαιοτητα
το ανατολίτικο κομμάτι να μου προσφέρει ένα πλαίσιο στο οποίο μπορώ να κινούμαι με συνέχεια


δρόμοι πολυκατοικίες να και μια κεραία δορυφορική


ακολουθεί πειραματικό τσιγάρο
απαγορεύονται οποιεσδήποτε άλλες δραστηριοτητες παράλληλα
με σκοπό το ελεύθερο σουλατσάρισμα του μυαλού σε όποιες περιοχές του χώρου θέλει

...

πανικός πανικός πανικός
κοιτάω τριγύρω να βρω κάτι ενδιαφέρον
χτυπάω τα πόδια μου νευρικά
να πάνε να γαμηθούν αυτες οι μαλακίες δεν έχω χρόνο για χάσιμο
έχω και δουλειές πολλές δουλειές ο χρόνος τρέχει

να τρέξει να τρέξω μέχρι το σημείο που σε ξαναβρίσκω
να σταματήσουν όλα να ηρεμήσω


γυμνάζω τα μπρατσάκια μου για να σε ικανοποιήσω


δεν είναι ζωή αυτή που κάνω

χόμο μονάχικους και χόμο εργάτικους χόμο παραγώγικους και χόμο καλλιτέχνικους



Δεν υπάρχουν σχόλια: