Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

ό-χι έ-νο-χες ολέ-ολέ όλέ




κάθησα αναπαυτικά
θέλω να τα πω όλα
σήμερα τα κανα σαλάτα
στο στομάχι μου
το πρωί ήπια έναν νες μετά μια μπίρα μετά άλλον έναν νες μετά έναν γαλλικό μετά λίγο προχθεσινό κρασί και τέλος άλλη μία μπίρα και τέλος
τώρα στις 5:14 πμ -το πρωι δηλαδη
άλλο ένα ποτήρι -σναπ-





γαλλικό-σναπ



είχα σκεφτεί ότι θέλω να τα πω
μετά είπα να πω κι αυτό
μετά είπα να τα πω όλα
με τα είπα να τα πω ολα ολα
μετά είπα ναι να τα πω όλα


σκέφτηκα ότι το να τα πω όλα ήταν κάτι που θα κανες εσύ
θα τον ο τρόπος που θα τα κανες
κάπως πιο αναλυτικά
προσπαθώντας να ξεφύγεις απ΄το άγχος σου
και να επιτεθείς στα πράγματα ονομάζοντάς τα
και σκέφτηκα ότι θα μου άρεσε αυτός ο τρόπος
και θα ήθελα να τον δοκιμάσω
όχι ότι δεν θα ταν κατι που θα κανα κι εγώ
αλλά τόσο ξεδιαντροπα
στα πλαίσια του ότι


μετά σκέφτηκα πριν λίγη ώρα που μασταν σ'αυτήν εκκλησία



εικόνα



που είχαμε πάει πριν 2 μέρες μαζί
τώρα που είμασταν με εκείνη
και κοιτάγαμε πάνω γιατί την ενοχλούσε
και της είπα το κλασσικό
ε αφου σε ενοχλει τόσο κάτι πέτυχε ο καλλιτεχνης (με ουγκ κοροιδευτική φωνή φανταστείτε το)
και σύνδεσα το ότι οι τύποι τόλμησαν να βάλουν μπαρκοουντ με ότι αυτό συμβολίζει
σε μια εκκλησία και μάλιστα στραμένα προς τα εκεί που πάει το βλέμμα μας ψάχνοντας για τον θεό
μου ρθε σαν
ωωωωωωω τώρα το κατάααααλαβαα  (κι αυτό με ουγκ κοροιδευτική φωνή)
και σκέφτηκα πόσο ήθελα να το στείλω στην καινούργια μου φίλη και στον παλιό καλό και στην λατρεμένη-θαυμαστή
και να τους πω "εσείς τι νιώθετε ότι θέλει να πει ο ποιητης;"(ουγκ)
που είναι κάτι που δεν θα λεγα ποτέ
αλλά ίσως να λεγε η φίλη μου κι ένιωσα τόσο ωραία που τώρα μπορούσα να το πω κι εγώ

κι αυτό το λέω γι'αυτό που λέγαμε χτες για το πόσο νιώθω
ότι από πριν τα χριστούγεννα
ο τρόπος που δέθηκα μαζί τους
μου άλλαξε τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα και με κανε να νιώθω πιο στα πόδια μου
και το πόσο νιώθω ότι παίρνω μαθήματα από αυτους και το πόσο
χαίρομαι που απενοχοποίησα το να αρχίζεις να μιλάς με τον τρόπο που μιλάνε οι άλλοι
και να κάνεις παρόμοια αστεία και ίδιες κινήσεις και να επηρεάζεσαι από τον τρόπο που ντύνονται οι άλλοι να χ
ααχ πόσο μ'άρεσε εκείνο το "απώλεσα" παίζει να ήταν η πρώτη φορά που το άκουσα να το χρησιμοποιεί κάποιος και σου ταίριαζε τόσο πολύ σαν λέξη να την λες
μου άρεσε τόσο πολύ το οτι μπορείς να αφήνεσαι να σε συνεπάρει η σχέση σου με τους άλλους
και να αλλάξεις κι εσύ και να δημιουργήσετε τον δικό σας κώδικα και

έγραφα της προ άλλες
πως στον πούτσο μας πέρασε απ'το μυαλό ότι θα καταφέρουμε να επιβιώσουμε σ'αυτήν την ζωή
χωρίς να έχουμε ένα σπίτι -θα το πω- ένα καταφύγιο-το είπα τους φίλους μας αλλά τους φίλους οικογένεια του φίλους συνεπιβάτες

τελος πάντων προφανώς και πλατιάζω
δεν υπήρχε περίπτωση να μπορέσω να τα πω όλα

αυτό που ήθελα να πω απ΄την αρχή είναι το πώς αφού αποφάσισα να τα πω όλα όπως κάνεις
έδωσα σημασία στο στομάχι μου όπως εσύ κάνεις
και είχε τόση πλάκα να το ζήσω έτσι για λίγο

σας αγαπώ πολύ -είμαι πλέον γραφική- γιο

___________________________________________________________
όλα αυτά είχαν αφετηρία το αρχικό πόστ:




εί-ναι μα-γι-κό
εί-ναι μά-γι-κο
.......................


(φωνή χούλιγκαν στο μυαλό μου την ώρα που το σώμα μου κατευθύνεται προς το σπίτι)









Δεν υπάρχουν σχόλια: