Σάββατο 5 Ιουλίου 2014



έχω κάποιες ιδέες μεγάλες
κι έχω και κάποιο χώρο ετοιμάσει για αυτές που θα έχω αύριο μεθαύριο κι αυτό το μήνα
περπατάω στο άδειο σπίτι κι επιθεωρώ τον χώρο
να είναι έτοιμος
κι είναι έτοιμος
είναι τόσο έτοιμος
και περπατάω και τον επιθεωρώ
κι είναι ακόμη έτοιμος
έτοιμος
έτοιμος
έτοιμος πάλι

περιμένω τις καλεσμένες μου πριν από το πάρτι
έχω κάποιες ιδέες καλεσμένες για αύριο μεθαύριο κι αυτό το μήνα

και είμαι έτοιμη και τις περιμένω κι είμαι ετοιμασμένη για την άφιξή τους και περιμένω να ρθουν και τις περιμένω κι είμαι έτοιμη για την άφιξή τους κι είμαι ετοιμασμένη πολύ καλά και τις περιμένω και τις περιμενω να ρθουν και είμαι ετοιμασμένη γι'αυτες και είμαι ετοιμασμένη για αυτές και την αφιξή τους και είμαι ετοιμασμένη και για αυτές και για την αφιξή τους τις περιμένω τις περιμένω  τις περιμένω τις περιμένω  τις περιμένω τις περιμένω είμαι έτοιμασμένη και τις περιμένω    έρχομαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: