Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

είχαμε ένα μυστικό σχέδιο που δεν το ξέραν οι άλλοι
ήμασταν ομάδα/αυτό μπορείς να το πεις στα σίγουρα
εγώ το ξεκίνησα/μετά από αυτά που μου είπε
εγώ το ξεκίνησα κάνοντας ότι νόμιζα καλύτερο για την κατάσταση/λαμβάνοντας υπόψην όλα αυτά που μου χε πει
για τον αδερφό της/τους φίλους του/τους γονείς τους/  όλα
όλες τις πληροφορίες που είχα διαθέσιμες
κι αυτές που προσπάθησα να αποσπάσω κρινοντάς τες βοηθητικές
βοηθητικές για το σχέδιο μου/    το σχέδιο μας
γιατί γι'αυτήν τα κανα όλα αυτά
γι'αυτήν τα ξεκίνησα τουλάχιστον αν μετρήσουμε και την προσωπική απόλαυση 
που έπαιρνα
απ'το πρότζεκτ
κατακαλόκαιρο στην αθήνα
τι να κάνει κανείς
γιατί όχι;τι καλύτερο;
ήταν όλα όσα είχαμε ούτως ή άλλως

κι εγώ καιρό τώρα δυσκολευόμουν να συγκεντρωθώ στο τώρα/στο αυτή τη στιγμή
αποσπόμουν απ΄τα σχέδια της βδομάδας/του μήνα/του υπόλοιπου καλοκαιριού
πολλά σχέδια ρε φίλε αλλά τι να κάνεις
μόνο τα σχέδια είχες.και δεν ήταν και τίποτα
το σημαντικό στην τελική

φίλε
ρε φίλε


δεν είχες τίποτα.κατακαλόκαιρο στην αθήνα όλο το υλικό σου ήταν οι φίλοι.και το πεδίο δράσης.η βραδιά και το άραγμα.πως θα προχωρήσεις στο επόμενο επίπεδο.τι χρειαζόταν να ρυθμίσεις για να γίνουν ευνοικότερες οι συνθήκες.ποια ευκαιρία να αξιοποιήσεις.ποια τηλέφωνα να απαντήσεις.ποιους ανθρώπους να ανακατέψεις να    χωρίς να ξεφύγει η κατάσταση απ'τον έλεγχο η κατάσταση      πάνω απ'όλα

κατακαλόκαιρο στην αθήνα

δεν μας χέζεις κι εσύ ρε κωσταντίνε βήτα
λες και δεν ήταν πάντα έτσι


Δεν υπάρχουν σχόλια: