Κυριακή 27 Απριλίου 2014

αυτή δεν είναι μια μεταβατική περίοδος


η βραδιά θα μένει πάντα ατελείωτη γιατί δεν την βλέπεις
δεν θα μπορεί να σε πάρει ο ύπνος γιατί την σκέφτεσαι
αλλά η αλήθεια είναι ότι ποτέ δε σε έπαιρνε ο ύπνος εύκολα

γεμίζω το μονό μου στρώμα
ξέρω ότι όλα θα πάνε καλά

υπάρχει ένα πέπλο που συγκρατεί το μυαλό μου
και κάνει τις σκέψεις μου να ανακλούνται πίσω
να μου θυμίσουν πως
είμαι ρεαλίστρια
όποτε τολμάω να περάσω απ'την άλλη το μυαλό μου φοβάται
γιατί πέφτει με τόσο ιλιγγιώδη ταχύτητα που με πιάνει ναυτία
κι αμέσως τρέχει να κρυφτεί κάτω από την ρεαλιστική του κουβερτούλα

απότομες πτώσεις και μεγάλες εκπτώσεις
καλώς σας βρήκα

ξέρω πως πάνε αυτά
είμαι μεγάλο κορίτσι
στην αρχή είναι μόνο δύσκολο και μετά συνηθίζεις
κρατάς τον εαυτό σου απασχολημένο
με λίγη προσπάθεια θα καταφέρεις να το απωθήσεις τόσο μακριά που δεν θα σε αγγίζει πια
δεν θα σε αγγίζει τίποτα
δεν θα σε φτάνει τίποτα
δεν θα νιώθεις τίποτα

όλα θα πάνε καλά


2 σχόλια:

Niki είπε...

και εγω παντα ετσι ελεγα στον εαυτο μου, αλλα τωρα που εφτασα, θελω να γυρισω πισω απελπισμενα.xx

dreaming is believing

child bird είπε...

ταυτιζομαι πολυ αλλα ολα καλα θα πανε!