Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

gevhmpoukia 001
και τα σόγια που τους άνοικε ένα εξοχικό
γίναν οικογένειες που τους άνοικε ένα αυτοκίνητο
που γίναν άτομα που τους άνοικε ένας υπολογιστής

το διαδίκτυο είναι μια άλλη πραγματικότητα παράλληλη με την πραγματικότητα οφ λαιν

ο καθένας μπορεί να τριγυρίζει σ'αυτήν την διάσταση 
να πάει από σημείο σε σημείο

ο καθένας πλέον έχει τη δικιά του ιδιοκτησία
ένα χώρο από τα χαρακτηριστικά του οποίου συγκροτείται η διαδικτυακή του ύπαρξη ως περσόνα

η απόκτηση μεγαλύτερης έκτασης στην διαδικτυακή διάσταση 
δεν γίνεται με κάποιο
ανταλλακτικό μέσο
ο καθένας δικαιούται όση έκταση πιστεύει ότι χρειάζεται
ο καθένας λοιπόν μπορεί να έχει ανάλογα με τις ανάγκες του
ένα σπίτι (facebook)
διάφορα εξοχικά (twitter,blogspot,tumblr)
οχήματα για τις μετακινήσεις του (youtube,google,vimeo)

πύλη για την είσοδο σου στην διαδικτυακή διάσταση είναι ο υπολογιστής σου
ο οποίος μπορεί να θεωρηθεί και καταφύγιο για την περσόνα σου οφλαιν
είναι το ορμητήριο

ας πάρουμε σαν δεδομένο ότι το λάπτοπ τοποθετείται στο τραπέζι του σπιτιού σου
και το σμαρτφοουν στην τσέπη σου

ας πάρουμε τώρα την μάνα μου
η μάνα μου αν και έχει δίπλωμα οδήγησης (youtube,google) ποτέ δεν παίρνει το αυτοκίνητο
έχει ένα σπίτι στην ιδιοκτησία της (facebook)
και ποτέ δεν έχει βγει από τη χώρα
ο δε υπολογιστής της βρίσκεται πάντα στο τραπέζι της κουζίνας

η αδερφή μου κι εγώ
σαν παιδιά της γενιάς μας
 έχουμε ένα λάπτοπ κι ένα σμάρτφοουν
κι άρκετά πολλά διαδικτυακά ακίνητα και κινητά στο όνομα μας

η μόνη διαφορά που έχουμε είναι ότι εγώ
φεύγοντας από το πατρικό πήρα το λάπτοπ μου
και το τοποθέτησα στο νέο μου σπίτι
ενώ αυτή έχει ακόμα το ορμητήριο της στο πατρικό

ο πατέρας μου όμως
δεν έχει λάπτοπ στην ιδιοκτησία του
έχει ένα σμάρτφοουν
δηλαδή έχει την διαδικτυακή του περιουσία στην τσέπη του

πράγμα που κάνει τον πατέρα μου νομά

2 σχόλια:

Unknown είπε...

μεχεχεχεχε ωραίο :)

J95 είπε...

Έθεσες πολύ ωραία κάτι που νομίζω σκεφτόμαστε όλοι.