Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

μουνιά και gentrification

kapani 182
το μουνί προκαλεί
το μουνί προκαλεί ακόμα
πούτσα μου
πούτσα μου
πούτσα μου
μουνί μου
μόλις πριν λίγα χρόνια ανακαλύψαμε την γυναικεία εκσπερμάτωση
την ονομάσαμε γυναικεία εκσπερμάτωση
δηλαδή αν είναι δυνατ
όχι
φύγε
περιμένω να σταματήσει να με απασχολεί το φύλο
βιάζομαι να το ξεπεράσω
μαλακία
ας μιλήσουμε για κάτι άλλο
για το gentrification για παράδειγμα
το gentrification λοιπόν
το gentrification εκφράζει τη διαδικασία, κατά την οποία οι φτωχές εργατικές συνοικίες στο κέντρο της πόλης αναμορφώνονται μέσω της δράσης του κτηματικού κεφαλαίου, των μεσοαστών αγοραστών και ενοικιαστών ακινήτων και των ιδιοκτητών γης και κατοικιών. Η διαδικασία συνοδεύεται από την αλλαγή της κοινωνικής σύνθεσης των περιοχών αυτών. Όπως επισημαίνει ο Ρ. Marcuse “η απομάκρυνση (dislocation) συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων είναι στόχος του εξευγενισμού, όχι μια παρενέργεια”. Ωστόσο, ανώδυνες περιγραφές του φαινομένου περιλαμβάνουν τους όρους «ανακύκλωση της γειτονιάς», «αναβάθμιση», «αναγέννηση». 
πούτσα μου
μυρίζω το μουνί μου από δω πάνω
πούτσα μου
μπορώ να μιλήσω για το μουνί μου
μπορώ να μιλήσω για το μουνί σου
δεν μπορώ
όχι πραγματικά
όχι πούτσα μου
γι'αυτό ας μιλήσουμε για το gentrification.
όχι γι'αυτό
γιατί πρέπει να σταματήσω να ασχολούμαι
να πάψω;
να κάνω παύση στην ενασχόλησή μου;
όχι
να μου περάσει
με κανες να ντρέπομαι που χρησιμοποιώ τη λέξη φύλο
είναι ήδη τόσο πασέ
ας ασχοληθούμε με το gentrification

λοιπόν


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ας μην ασχολούνται οι hipsters με την «αναβάθμιση» συνοικιών γιατί σε κάτι τέτοια μέρη ανοίγουν τα «ψαγμένα» μαγαζάκια που συχνάζουν...