Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

anastrapezia 234
από την αρχή του δημοτικού παίζαμε sims
παίζαμε sims μόνες μας και μαζί κι όταν πηγαίναμε η μία στο σπίτι της άλλης
όπως κάναμε και με τα playmobil παλιότερα
ήταν απλά μια στιγμή ούτε που το καταλάβαμε πως έγινε
νομίζω είχαμε κατεβάσει πολλά καινούργια άουτφιτς 
δεν ήταν μόνο αυτό που μπορούσες να αφήσεις την sims σου γυμνή
ήταν κι άλλα πολλά
απλά μια μέρα αποφασίσαμε να κάνουμε την sim μας ολόγυμνη
ξέρεις είχε πλάκα
χωρίς μαλλιά και φρύδια και ρούχα
μόνο δέρμα
ύστερα είπαμε να την κάνουμε πόρνη
βάλαμε στην πόρτα είσοδο από αυτή στο open for business
έτσι για πλάκα 
για την καφρίλα
την βάζαμε να πηδιέται συνέχεια
της γεμίζαμε τις ανάγκες με το max motives
ώστε να μην μας γκρινιάζει ότι πεινάει ή κατουριέται
ξέρετε τι πρήξηδες μπορούν να γίνουν οι sims
η φίλη μου που ταν τρελή κομπιουτεράκιας είχε βρει και τον κωδικό που βγάζει τα τετραγωνάκια όταν κάνουν μπάνιο
και καθόμασταν για ώρες στο χωλ μέσα στο σκοτεινό άδειο σπίτι μου να βλέπουμε την sim μας να κάνει woohoo και να καυλώνουμε από μέσα μας
δεν περίμενα ποτέ να εκτεθούμε για την ένοχη μας απόλαυση
όταν μιλάγαμε με τις άλλες δυο φίλες μας
-μια πάντα μεσαία κολλητή και το κορίτσι που μουν ερωτευμένη στο δημοτικό-
γέλασα όταν αποκαλύφτηκε ότι η φίλη μου και συμπαίκτρια έπαιζε μπουρδέλο με την μεσσαία κολλητή με τα playmobil
ένιωσα κάπως προδομένη δεν μπορώ να πω
αλλά σίγουρα δεν περίμενα ότι θα με τράβαγε και μένα χαμηλά στα μάτια της δεύτερης
και θα της αποκάλυπτε το μυστικό μας
και σίγουρα δεν ήμουν έτοιμη να αντιμετωπίσω την τρομαγμένη ματιά της
όταν μου πε με απέχθεια και απογοήτευση ότι δεν το περίμενε αυτό από μένα.