Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

whenyouwalk 0061
πόσα άλογα είναι το αυτοκίνητό μου;
πόσα απίδια πιάνει ο σάκος σου;
πόσες λέξεις μπορείς να λες το λεπτό;
είμαι πιο μεγάλη από εκείνη τη φωτογραφία
είμαι πιο μεγάλη από αυτήν την πρόταση είμαι πιο μεγάλη κάθε δευτερόλεπτο
είμαι πιο μικρή από την απόσταση μεταξύ δυο τελείων
μπορώ να δω μέσα απ'τις λέξεις που γράφεις
σε βλέπω ανάμεσα στα γράμματα
θρηνώ τις σκέψεις που ξέχασα
δεσμε εδώ κι εδώ κι εδώ
με δένω σε φωτογραφίες
δεν υπάρχει πια εκείνο το δευτερόλεπτο
δεν υπάρχω πια εκείνο το δευτερόλεπτο
είμαι πιο έξυπνη από εκείνη την πρόταση
θέλω να το ξέρεις αυτό
είμαι πιο ήρεμη
από το πλυντήριο
λίγο πιο ζωηρή από το ψυγείο
πάτησε με λίγο
δάγκωσέ μου το δέρμα
έτσι σε νιώθω
είμαι πιο βρώμικη από χτες
τα υγρά της μέρας
στάζω
μάζεψε με
χύνομαι
προσωπική συνεδρίαση
όλοι στο κέντρο ελέγχου
που βαδίζουμε;
ο δρόμος δεν με πάει μέχρι το σπίτι σου
κι εγώ μόνη μου μέχρι που να φτάσω
περιορίζω την κυκλοφορία του αίματος μου με σηλοτέηπ
δεν είμαστε για σπατάλες
δεν βγαίνουμε
που να πάμε
αδειάζουμε και τα τελευταία αποθέματα
τώρα μάλιστα
τώρα δεν υπάρχει τίποτα
μπορώ να κάνω τίποτα
μόνο απλά να αναπνέω
.......................................
λες άμα χορέψω να βγω εκτός προϋπολογισμού;