Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

banier 074
βήχω του πούστη σαν φυματική
φοβάμαι ότι η ψυχή μου θέλει να μου βγει απ'το στόμα
κλειδαμπαρώνομαι στο σπίτι
κλείνω παράθυρα και πατζούρια
να κρατήσω την ψυχή μαζί μου
κι αυτή χτυπάει στο τζάμι σαν μύγα και γυρίζει πίσω και με πλακώνει

είμαι άρρωστη
στο μπαλκόνι δεν τολμώ να βγώ.
μου ξεσκίζουν το δέρμα τα κουνούπια
φοράω τα καλά ρούχα της γιαγιάς
μην μου πουν ότι σάπιζα εξαθλιωμένη

αντεπιτίθεμαι
σε βάζω στην κατήγορία των ανθρώπων
που εκδικούνται τους γονείς τους επειδή τους μεγάλωσαν με σαμπουάν όχι πια δάκρυα

το φλέμα μου ανεβαίνει στο στόμα
το διαλύω με σάλιο και το ξανακαταπίνω
δεν κάνει

χαλάω την συλλογή μου από εισητήρια

στο σπίτι όλα είναι ακίνητα
τίποτα δεν μου προκαλεί το ενδιαφέρον
έχω ξεκοκαλίσει όλα τα πράγματα που υπάρχουν στο σπίτι
όλα τα ρούχα,τα βιβλία,τις φωτογραφίες,τα γράμματα,τις κονσέρβες
δεν υπάρχει πια αφίδρομη σχέση ανακάλυψης εαυτού και σπιτιού
χορεύω σ'όλο το σπίτι
γεμίζω κάθε γωνία του σπιτιού με κίνηση
με την παρουσία μου
το σπίτι προσδιορίζει τα όρια της κινησής μου
το σπίτι είναι το σέηκερ
κι εγώ ο φραπές μέσα του
προσπαθώ να δω απέξω
να δω ποιό χέρι με εξαναγκάζει σε κίνηση

όταν καπνίζω ο βήχας μου ημερεύει
υποτάσσεται στον κύριο
ο κύριος καπνός κυριεύει το αναπνευστικό μου σύστημα
ο βήχας περιμένει να φύγει ο τύραννος
για να σηκώσει το κεφάλι ψηλά
αρχίδια επαναστάτης
ο καπνός τον ταπείνωσε
αποκάλυψε την δειλία του
και τον έφερε αντιμέτωπο με την ματαιότητα

θα κάνω τον βήχα μου βόλτα στο σπίτι μετά
θα τον ταχταρίζω και θα του χτυπάω απαλά την πλάτη
να τον ηρεμήσω που κλαίει
ο μικρούλης μου πίστευε σε κάτι
ο μικρούλης μου μεγαλώνει και μαθαίνει
του πέφτει βαρύ
το ότι δεν υπάρχει τίποτα

με πήρες τηλέφωνο να βγούμε για μπίρα χτες
βαρεμένοι τύποι που ξεμείναν στην αθήνα
γνώρισα τους φίλους σου από κοντά
έπαιξα την συμπεριφορά που είχαμε συμφωνήσει
τότε που ζούσαμε την κανονική μας ζωή
προ διακοπών
προ κρίσης
είπα τα λόγια μου
αλλά από την παράσταση έλειπε το συναίσθημα
παίζαμε κι οι δύο διεκπεραιωτικά κι αδιάφορα

ύστερα τα αγόρια πήγαν να παίξουν λολ
για να περάσει το βράδυ
κι εμένα δεν μου έμεινε τίποτα να κάνω
απ'το να γυρίσω σπίτι να τραβάω τις γραμμούλες μου στον τοίχο

πασαλείφτηκα με το άρωμα της αδερφής μου
τώρα όλο με πιάνει αναγούλα

462.022 σε είδανε.από τους οποίους οι   σου κάναν λάικ. από τους οποίους οι 1.343 σου κάνανε σαμπσγκράιμπ.

ντάξει αναγκαστικά μπήκα στους  462.022. αλλά δεν ξέρω σε ποιούς από τους   θέλω να είμαι.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

exactly! my current situation..
autes oi augoustiatikes nuxtes sthn athina st adeio spt gt m fainodai oti dn ftanoun kanenos kalokairiou?!
a p b