Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

πόσο να ζυγίζουν τα μάτια μου;

day4 096
4.53
δεν θα αργήσω αυτή τη φορά
θα μαι εκεί εγκαίρως

ανοίγω το λάπτοπ στα πόδια μου
αυτή είμαι εγώ απέναντι σ'ολόκληρο τον κόσμο

σας είπα ότι κλαίω με το dirty dancing έτσι;
ανατριχιάζω
κλαίω και με το it's me or the dog στο σκάι
μου ρχετε αυτή η όρεξη
ξέρεις
να αλλάξω τον κόσμο

αν οι λέξεις που έχω μέσα μου καταλαμβάνουν χώρο
τότε πρέπει να πρόκειται για μέγεθος μορίου
απείρως απειροάπειρα μόρια που καταλαμβάνουν όλο το χώρο μέσα μου

σκέφτομαι για να επισπέυσω την διαδικασία
να κόψω το χέρι μου και να στο φέρω σε χασαπόκολλα

ορίστε πάρτο
έτσι κι αλλιώς αργά ή γρήγορα θα φυτρώσουν δύο στη θέση του

είμαι ετερόφωτο σώμα
με ετεροφωτίζω
με σημειώνω
θεε μου είναι φαύλος κύκλος

αν κόψω τα δάχτυλά μου θα αναγκαστώ να χρησιμοποιώ το στόμα μου
μαλακία
κανείς δεν θέλει να ακούσει


Δεν υπάρχουν σχόλια: