Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

why don't you eat me now you can?

rafina13 086
η σκύλα μυρίστηκε την τρύπα με τα χρυσαφικά μας
κι έχεζε δαχτυλίδια μετά

έφαγα 3 πιάτα φακές
ένα για μένα 
ένα για την φίλη μου
ένα για την μαμά μου

εγώ πότε;
πότε θα χέσω;
πότε θα παράξω κάτι;

οι φακές ήταν τόσο χάλια που κι ο Σακκάς ακόμα
θα σκεφτόταν για την δεύτερη κουταλιά

κρατάω τον εαυτό μου σε καλή κατάσταση μέχρι να με βρεις
ξαναπερνάω τα νύχια μου με γκλίτερ να μην φύγει
καμώνομαι πως έχω όρεξη
ξέρεις νιώθεις καλύτερα άμα χαμογελάσεις καταναγκαστικά στον καθρέφτη
το μυαλό σου εκρίνει ενδορφίνες ή κάτι τέτοιο επιστημονικό

δεν πεινάω ποτέ και πεινάω συνέχεια
μου λεγε ιστορίες για παιδιά που είχαν σκουλίκια στα κακά τους
σαν τη γάτα σου

θα μεγαλώσω και θα γίνω ένα τέρας τεράστιο και κανείς δεν θα μπορεί να μου τραβήξει τα πόδια ενώ περπατάω.και θα περπατάω πολύ.ασταμάτητα.κι ολοι θα νομίζουν πως κάπου πηγαινω.αλλά δεν θα αποκαλύψω ποτέ τίποτα για τον προορισμό μου.έτσι κάνουν οι σίγουροι άνθρωποι.έτσι δεν είναι;

χάνι μπάνι.

μην είσαι τόσο αναρχικός γλύκα.θα σου πέσουνε τα δόντια.

το πρώην βουζούκι.
το πρώην μεζεδάκι.
η πρώην κολλητή.
η πρώην παρέα.
ο πρώην
οι πρώην των πρώην φίλων του πρώην είναι πρώην φίλες μου
και πρώην γνωστές
και πρώην υποψήφιες έρωτες
και πρώην παρεικη διάλεκτος
πρώην αθήνα

και παρών τίποτα.

περιμένουμε το μέλλον.μας είπε θα αργήσει λίγο παραπάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: