Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

εμείς το κάναμε πρώτες

εγώ δεν τρώω
εγώ ζωγραφίζω στη γλώσσα μου

είμασε η Σαμ κι η i-Carly
μου λειψε να μαστε μαζί ξανά και να λέμε ψέματα
ναι στο πάρτι των μαραβεγιων ας πουμε
το γκομενάκι σου
απίστευτο 
μπιλάκι στη γλώσσα 
το πρώτο μας δέσιμο 
απ'τη δική σου πλευρά
είχαμε πάει σπίτι του
δεν είχαμε κανει σεξ προφανώς
μαλακιστίκαμε
χεχεχε
αν ημουν διασημη και πλουσια κι εσυ φτωχια θα πουλαγες τις προσωπικες μας φωτογραφίες;
ναι θα το εκανα
θα με έδειχνες άσχημη;
ναι γιατί θα μουν περηφανη 
θα τα ποσταρα στο μπλογκ μου.
ότα σίαν την αχλάδα όσοι τύχαν συννεφάδαν
ωραία τέλος.
τέλος.
και τώρα ώρα για λίγο ύπνο.σημείωσε οτι ξύνω τη μύτη μου.κοιτα κουτεπιε μετα απο τοσο περπατημα στα βράχια
Σ'ΑΓΑΠΩ.Σ'ΑΓΑΠΩ.Σ'ΑΓΑΠΩ.
πωπω μακαρι να ετρωγα για πάντα.
βρήκαμε το κινητό του
είχε εξωσυζυγική σχέση και δύο παιδιά στο αρσάκειο
και μηνύματα σουρεάλ ρε
γεια σου τζουνιορ μαστερσεφ μου κι αποτύχημένε μου αρχιτέκτονα
ρρουυφοκώλης.
την ακούς ρε μαλάκα;δεν έχει καθόλου πλάκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: