Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

έπος για την ναταλία

froutosalata 010
νααατααα νατα λιαααααα
τα πόδια σου είναι τέελειαα
ώρες ώρε μου φέρνεις ψυχεδεελειαα
όταν μου λες για επανάσταση και νομοτέεελεια
μια μέρα θα σε πάρω
με παπά και με κουμπάρο
μπαρο μπαρο μπάρο μπάρο μπάρο μπάρο
με ένα σμπάρο δυό βυσσινάδες
όταν με βλέπεις να τρωζ πραζιναδεζ
γιατί εγώ ναταλία
θα γινόμουνα και χορτοφάγος
στους μονόφθαλμους βασιλεύει ο αδηφάγος
ζεσταινομαιιιι ακούς;
ναταλία κάνε κατι
εσύ που ξέρεις τόσους μουσικούς
και σου κλείνουνε το μάτι
ναταλιαααα 
για σενα είμαι τοσο
εύκολη λεία
θέλω να σε χορέψω
μα μακριά σου κοντεύω να ρεψω
αααα δεν ξέρεις πόσο μου λείπουν
εκείνα τα κολοκυθάκια
και τα αγόρια σου ήταν όλα καθικάκια
αν μαφηνες θα τους έσπαγα τα μουτράκια
εναερίως
που λέει κι η μαμά
μα τελείως
δεν φοβάμαι διόλου
όλους τους γκει φίλους σου
τους κάνω μια χαψιά
τους βράζω και τους απλώνω σε ταψιά
κι ύστερα του μαγειρέυω με σαλτσα σόγιας
δεν πα να ναι  κι ο καλντερον ντε λα χογιας
για σένα θα στρίψω το μουστάκι μου
θα σου χαρίσω κι εκείνο το φουστάκι μου
γιατι 
ναταλιαααααααααααααααα
τα πόδια σου είναι τεεεεεεελειααααα
και δεν με νοιάζει καθόλου να εκτεθωω
γιατί δεν μπορώ άλλο δεν θέλω να βαρεθώω
απτα χεράκια σου τα φίνα
τρωω μέχρι και σαλιγκάρια απτη ραφήνα
κι αν δεν είμαι αρκετα μπρουτάλ
θα κάνω μπρατσα θα φάω και τοτάλ
θελω να σε κρεμάσω ανάποδα από ένα δέντρο
να σου πετάω κεράσια να πιάνεις με το στόμα
να κελαηδάς και κανείς δεν θα σου βάζει πώμα
αααααχ ναταλίααααα
είσαι τόσο ρεμπέτισσα κυρίααα
θελω να σου μαγειρεύω φρουτασαλάτα
κι αμα βαριέσαι τα αυγά μελάτα
θα σου αγοράσω μια φρεγάτα
να με πας κρουαζίερα
και της φιλης μας την φρυγανιέρα
για να ανάβεις το τσιγάρο σου
και σε μένα και στον σμπάρο σου
αχ μην με εγκαταλείψεις ποτέ για τον κουμπάρο σου
νατα ναααταα λιαααααα
αχ ναταν ναταλια
αχ να νατη η ναταλία
αχ νατα νατα λεια

Δεν υπάρχουν σχόλια: