Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

μου αρκεί που ξέρεις τον τζον ρόμπαξ

10040019
δεν μπορώ να βασιστώ στον εαυτό μου όπως υπήρχε μέχρι τώρα τις αμήχανες στιγμές που μένω μετέωρη
δεν μπορώ να συνεχίσω να τρώω κι ας μην έχω όρεξη επειδή έτσι έκανα πάντα
ούτε να συνεχίσω να ακούω πόρτισχεντ
δεν έχω όρεξη να διαβάσω οποιαδήποτε μανιφέστο
ή αυτοοργανωμένη συλλογή ποιημάτων αναρχικών
μου φυγε κι η όρεξη να διαβάσω ιστορία
δεν με ενδιαφέρει να μπορώ να συμμετάσχω στις συζητήσεις 
ούτε να γνωρίζω τα ονόματα του μπασίστα,του τάδε ρεύματος,κινήματος,της μάνας σου
δεν με ενδιαφέρει να μου δείξεις τα μαγαζιά που συχνάζουν οι αθηνέζοι φίλοι σου
ούτε να εμπλακώ σε εκπτωτικές συζητήσεις γνωριμιών
δεν θέλω να πάω διακοπές 
ούτε να βρίσκομαι πουθενά
ούτε να απαντάω στις κλήσεις σου
δεν θέλω να έρθεις να με δεις ποτέ δεν στο ζήτησα
ίσως ένα ποτήρι γάλα που ποτέ δεν ήπιαμε
και λίγο δέρμα να ακουμπάω το κεφάλι μου
να θυμάμαι ότι είμαι ζωντανή ακόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: