Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

ξινά σταφύλλια

reunion 206
reunion 208
κι οι φίλοι του μου λέγανε είσαι το πρώτο άτομο που φρόντισε ποτέ του
κι εγω κορδωνόμουν μέσα μου μυστικά κάπως
και ταπεινά χαμογέλαγα απέξω μου
κι ας δεν υπήρχε πια κανένα σημάδι ότι γνωριζόμαστε
εκτός από μερικές εκατοντάδες φωτογραφίες πεταμένες στον σκληρό μου
κι όταν με έβλεπε που δεν έδινα δεκάρα
ήθελε να με εκδικηθεί
μου πε δεν θα σου πω
του πα πες μου
μου πε κάηκε το παλιό σπίτι μας
και η γάτα μας
κι εγώ καταλάβαινα το ύπουλο παιχνίδι του
μα δεν μπορούσα ποτέ να του πω στα μούτρα ότι δεν θέλω να με ακουμπάει γιατί με πνίγει
γιατί νοιαζότανε για κάτι πρώτη φορά στη ζωή του
κι εγώ ήθελα να μαι όπως πάντα παντού
κι αυτός με κράταγε άθελα του σαν μπαλόνι απ'το κορδόνι μου
και έκλαψα για χάρη του
αλλά δεν παραδόθηκα ολοκληρωτικά
δεν έκλαψα για την γάτα
έκλαψα για το μπάνιο του
για την οδοντόβουρτσά μου ανάμεσα  στις δικές τους
για την μπανιέρα του
τα δώδεκα χιλιάδες λεπετιτ μερσεγιέ
την ξυριστική μηχανή του
το καζανάκι της τουαλέτας που δεν τραβιότανε ποτέ
για τα μεγάλα μπουρνούζια και το νυχτικό της μάνας του πίσω απ'την πόρτα


Δεν υπάρχουν σχόλια: