Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Batida de coco

tzia 082
ωφέλιμο βάρος
πασαλίφτηκα με κολλώδες υλικό
αγνώστου ταυτότητας λέω
τσίμπλες στα χέρια και τα πόδια μου
και δεν υπάρχει γεύση
ούτε στο παστίτσιο λαχανικών της μαμάς
μόνο εικόνα
και καλοκαιρινός αέρας
να διαπερνά το κουφιοκεφαλάκι μου
έχω πόδια όμως
είδατε τα πόδια μου;
και τι κοφτερά δόντια που έχεις
και τι ωραίες οι μπλαβιές πεταλούδες που ζωγράφισες στα μπούτια μου
τα φονικά μου μπούτια
θα σε πνίξουν μία από αυτές τις μέρες
όταν θα σαι απροστάτευτος
μα
μη μιλάς άλλο για την αθήνα
μην περιμένεις άλλο συνταρακτικά πράγματα να συμβούν
μένουμε σε ένα σπιρτόκουτο ανάμεσα σε εκατομμμμμύρια άλλα
ξέρεις πόσοι φτερνίζονται αυτή τη στιγμή που μιλάμε
αλήθεια δεν τα εννοώ
δεν θέλω να μηδενίζω το παιδί μου
σκέψου το γατί που μένει μόνο του στο σπίτι των θαυμάτων
σκέψου το κρεβάτι μου που περιμένει προδωμένο ξέστρωτο
ας κολυμπήσουμε στην γυάλα μας λίγο ακόμα
παρακαλώ
και μετά σύμφωνοι
θα ανοιχτείς στον κόλπο του αλμυρού ή τον ορμό της σούδας ή τον κόλπο του κισσάμου
χάιδεψε μου λίγο ακόμα το μυαλό

Δεν υπάρχουν σχόλια: