Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013


και κοπέλες με σανδάλια κι άρωμα καρύδα
κι άγρια παιδιά το 2008
λυπούμαστε οδόφραγμα  αναγκαστική προσγείωση στο κολωνάκι και τι μακριά που είναι η ασπροκόκκινη κορδέλα σας και έχει κάτι το μάτι σας;γιατί το τρίβετε;την δουλειά μας κάνουμε κυρία μου και τι ωραία εσάρπα κανει ψυχρούλα σήμερα ε;
σφυρίγματα κι άδειοι δρόμοι.
κάτι άκουσα για χαλάζι.
τι πορεία;
εγώ πάω στο πάρτι του σακκά αφήστε με να περάσω.
λίγος κόσμος και πολλά σουβλάκια είχες δίκιο.
δεν ντρέπομαι πια για το σμαρτφοουν μου.
κοσμος στο περιγραμμα της συνταγματος και κούφιο μέσα.
ταξί και μακντόναλτς.
αμερικάνοι και κλούβες στην ερμου.
κινησιολογία περιπάτου.
σκοντάφτω στον πεζόδρομο.
ωχ κι εγώ εδώ;δεν με πρόσεξα.ναι θα πάω διακοπές.φεύγω το σαββατο.
χειροκροτήματα.
let me show you how black people dance.
how white people dance.how chinese people dance.how greek people dance.
αφρικάνοι και θεάματα.
πάω να νιώσω θεά για λίγο.
μπουτ απ.
για λίγο μόνο.
κάγκουρες κυνηγάνε κοριτσάκια.
βούλωστο και πάρτον πούλο πριν σε πάρει αυτός.καλά τρελή ατάκα δικιά μου.
τρελή ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους.
χαχανα επιτυχίας.
περφόρμανς στον ηλεκτρικό
κι αγριεμένα βλέμματα
και το βαγόνι γέρνει προς την μία πλευρά.
εγώ αγοράζω εισητήριο.
μπαινει πολύς κόσμος.πνίγει την φωνή.
πλήθος διανθισμένο με ένα δύο συμπαθητικά μουτράκια.-όποτε χρησιμοποιώ την λέξη διάνθισμα στην αφιερώνω
μικρή έλεγα επανάσταση είναι να σαι ευγενικός.
η γέμιση του βαγονιού ανανεώνεται.
νέες μούρες στα σωθικά του.
κιθάρα και πακιστανός να παίζει μαχαιρίτσα
κι ο ηλεκτρικός έγινε φορτηγό που πάει εκδρομη με την κόρη μου τη σοσιαλίστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: