Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

απ'το εξώφυλλο

roma 360
μια μέρα θα γράψω βιβλία.
όχι βιβλίο.βιβλία.
και θα γράφει στο οπισθόφυλλο κάποια κότα απ'την εκδοτική που θα με αναλάβει
δύο λόγια για το βιβλίο μου
για να καταλαβαίνει ο κοσμάκης γιατί πρόκειται βρε αδερφάκι μου
και θα το βλέπω το οπισθόφυλλο και θα μου γυρνάνε τα άντερα
θα την πιάσω και θα της πω τι έκανες μωρή;στο βιβλίο μου;
κι αυτή θα ξέρει κάτι περισσότερο
πάντα κάποιος είναι πιο πολύ του χώρου
έτσι είναι αυτά
κι εγώ θα μαι πολύ ταπεινόφρων ή θεά άμα θέλεις για να ασχοληθώ μ'αυτό
θα πω κάντε ότι θέλετε
αναλαμβάνετε εσείς από δω και πέρα
και θα μου βάλουν φωτογραφία με κάποια γυναίκα στο εξώφυλλο
και θα μου το κάνουν το βιβλιαράκι μου σούργελο
μη σου πω ότι θα το διαφημίζαν και στο άλτερ άμα έπαιρνα καμιά πίπα παραπάνω στον εκδότη μου
αλλά ευτυχώς τέρμα και το άλτερ κι οι πίπες κι όλα και μπορώ να γλιτώσω μερικά γραμμάρια ρεζίλια παραπάνω
και θα μένουν τα βιβλία μου στα ράφια
κι εγώ θα καπνίζω και θα παχαίνω
και κανείς δεν θα θέλει να δώσει δώδεκα ευρώ να μπει στο κεφάλι μου
και θα μείνω κλειδαμπαρωμένη και χοντρή στο σπίτι μου με κλειστά πατζούρια κάπου στην Καλλιθέα
γιατί κανείς δεν θα θέλει να μπει
κι ύστερα θα με βγάλουν σε προσφορές
2 στην τιμή του ενός
και θα ανταγωνίζομαι βιβλία κάποιας Τούλας Τίγκας
και κανένας δεν θα το θεωρεί τίποτα το εξαιρετικό.
τίποτα.το.εξαιρετικό.

1 σχόλιο:

melissa lli είπε...

σήμερα λες μαλακίες....