Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Αγαπητό ημερολόγιο

simon 046
και μου γυρνάει την πλάτη
θα κοιμηθεί χωρίς να μου πει κουβέντα
και δεν μ'ακουμπάει αν δεν τον ακουμπήσω
και δεν με φιλάει αν δεν τον φιλήσω
μόνο μου μιλάει
σε μένα και στο τηλέφωνό του
όλη την ώρα
μόνο επίδειξη γνώσεων μου κάνει
και μου μιλάει για τους φίλους του
και με μειώνει όλη την ώρα
ήμουν τόσο σίγουρη πως θα την πάταγε
που τελικά την πάτησα εγώ
και δεν τον νοιάζει όταν δεν του μιλάω
δεν τον νοιάζει ούτε όταν κλαίω
κι όλη την ώρα θέλω να κοπανήσω το κορμί μου στους κρύους τοίχους με δύναμη
για να μην του ανοίξω το κεφάλι
για να μην του ανοίξω το κεφάλι μου
και δει μέσα και τρομάξει
υποφέρω
έχω τόση ενέργεια εσωτερικευμένη μέσα μου που θα πηδήξω απ΄το μπαλκόνι για να ηρεμήσω
θέλω να φύγει
δεν το αντέχω άλλο
ή καλύτερα να φύγω εγώ
ποιός αυτός.αυτός ο φλώρος.τον μισώ.τον σιχαίνομαι.