Κυριακή 14 Απριλίου 2013

σκουπίστε τα πόδια σας πάνω μου

για την εκπόρνευση γενικά
τι είμαι εγώ που φτύνω το εγώ μου στη μούρη σας
λες και σας απασχολεί
τι το θέλω και εκπορνεύομαι και χαρίζω τον εαυτό μου λες και τον ζητήσατε
γιατί δεν τον πουλάω;
γιατί δεν τον πουλάω ακριβά σε πολύ λίγους που έχουν να δώσουν; 
επαγγελματίας πόρνη
χάλια πόρνη είμαι ρε του πεταματού.δεν χρεώνω καν τους πελάτες μου
μόνο κρέμομαι απ'τον λαιμό τους και τους λέω να μαι
κι ύστερα αγαπήστε με
αυτή είμαι σας χαρίζομαι
αλλά δεν είναι κάτι να σου κάνει εντύπωση
όλη μου την ζωή σπαταλιέμαι
το σύμπαν προσπαθούμε να ανακαλύψουμε;
τον εαυτό μας δεν μπορούμε να ανακαλύψουμε
γιατί δεν υπάρχει ρε
δεν υπάρχουμε ρε
είμαστε τα πάντα 
απλά διαλέγουμε κάποια εκδοχή τον περισσότερο χρόνο της ζωής μας
είμαι τα πάντα
και τρίβομαι πάνω στα πάντα
να υπάρχω παντού
να με βλέπετε ξεκάθαρα
δεν κρατάω τίποτα για μένα πια
σας τα δίνω όλα τα θέλετε;
τα χαρίζω να δείτε κάτι αξίζουν ρε τα σκέφτηκα εγώ μόνη μου είναι μια πρόταση ρε να δοκίμασε να σκεφτείς λίγο έτσι έχει πλάκα ρε κι όχι για σένα γιατί με νοιάζει να χεις δει δυο πράγματα παραπάνω στη ζωή σου αλλά για μένα να νιώθω ότι κάτι άφησα ότι με κατάλαβε λίγο περισσότερο ο κόσμος ότι θα ανησυχεί λίγο ο κόσμος για μένα όταν θα φύγω ότι έχω σημασία ότι μετράω
θέλω επιβεβαίωση
για να έχω την ψευδαίσθηση ότι είμαι παραπάνω από απλός κόκκος σκόνης
ότι δεν είναι αλήθεια ότι δεν έχω σημασία
ότι δεν υπάρχω
ότι ο κόσμος χέστηκε για το αν θα πεθάνω
κι απλά προσπαθώ να χώνομαι στα κενά που υπάρχουν για μένα και να δημιουργώ καινούργιες τρύπες στο σύμπαν για να χωρέσουν τα πράγματα που φτιάχνω,που κάνω και λέω 
με κάθε μου λέξη αφήνω μια κουράδα ακόμα στο σύμπαν
δημιουργώ κάτι καινούργιο
κι έχω την ψευδαίσθηση ότι μπορώ να πνίξω τον κόσμο στα σκατά μου
ή έστω να κάνω τον κόσμο να προσέξει εμένα το κέλυφος παραγεμισμένο απ'τα σκατά που θέλουν να βγουν έξω
απλά προσπαθώ να ανοίξω τρύπες στο σύμπαν ωστέ να αργήσει λίγο περισσότερο να επουλωθεί η απουσία μου και να ξανακαλυφθούν οι τρύπες που άφησα.
τελικά δεν μου είπατε θέλετε λίγο από μένα;τσάμπα είναι ρε.θα το τυλίξω να το πάρετε σπίτι.φορέστε το και τώρα άμα θέλετε ρε.σας πάω τέλεια.σας αναδεικνύω.γιατί αυτό μόνο κάνω.σας αναδεικνύω. επισημαίνω την ομορφιά σας.ο αφηγητής της ιστορίας σας είμαι ρε.ο λαιβ ανταποκριτής σας.εξηγώ στο κοινό μας τι δεν βλέπει.
δείτε λίγο με τον τρόπο μου ρε.αξίζει.αξίζω.
κι εσείς κι εσείς τέλειοι είστε δεν το παμε;
αλλά δείτε με πόσο σας πάω.
ποιός άλλος θα βλεπε πόσο τέλειοι είστε ρε αν δεν ήμουν εγώ;
ποιος θα σας καταλάβει όπως εγώ;
ποιός θα σας αγαπήσει όπως εγώ;
αφού εγώ είμαι το πουτανάκι σας.εσείς είστε τα πουτανάκια μου.
πόσο αφόρητα μόνοι μας είμαστε όλοι;
πόσο αφόρητα δεν μας νοιάζει κανένας στην πραγματικότητα πέρα από αυτούς που έχουμε ανάγκη.για καθαρά προσωπικούς λόγους.
τέρατα είμαστε ρε.που καταβροχθίζουν τα πάντα στο πέρασμά τους.
απλά  το κατάλαβα νωρίς ρε πούστη μου.χάθηκε να μαι ρομαντική λίγο ακόμα.χάθηκε να πιστεύω σε πράγματα λίγο ακόμα;
είμαι πολύ γριά ρε πούστη μου στα 19 μου.

2 σχόλια:

κολοκύθα είπε...

Τι έχεις πάθει ;! Θέλω να σε πιάσω και να σε κουνησω πέρα δώθε αλλά φοβάμαι πως θα κατασπαραξεις.

Ανώνυμος είπε...

Γέρασε η πόρνη και θυμάται
πόσα πέη ξεθύμαναν στη λίμνη των αμαρτωλών της χρόνων,
πόσων νέων έριξε σωσίβιο να μην πνίγουν
και πόσων γέρων στους τελευταίους περιπάτους τους συνόδεψε.
Γέρασε η πόρνη και άρχισε να κλαίει
μα το κλάμα της μοιράστηκε στα δύο,
στον βουβό λυγμό που την πνίγει τα βράδια
και στο βοερό δάκρυ που κυλά στο πέτρινο ποτάμι της μέρας.
Ένα σκυλί περπάτα στα δύο
γιατί βαρέθηκε να βλέπει να το μιμούνται οι άνθρωποι.
Ένα πουλί κάθισε στην πολυθρόνα μου και άρχισε να λέει παραμύθια από όσα είδε από ψηλά σαν μας παρατηρούσε.
Μια ευωδία κυνηγά ένα λουλούδι να την πάει σ’ έναν άνθρωπο.
Πάμε πάλι από την αρχή και όπου μας βγάλει… να έχουμε να λέμε.