Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

θέματα σκηνοθεσίας

berlin 227
η διαφορετική αίσθηση του να υπάρχεις σε ένα αστικό τοπίο
γι'αυτό θα ταξιδέψω
για να βλέπω τον εαυτό μου να καδράρεται
από άλλο πλαίσιο τη φορά
.
τα μαλλιά μου χαιδεύουν το πρόσωπο
θα κουρεύομαι όπως θέλω
για να συνθέσω όπως θέλω
το κάδρο μέσα απ'το οποίο θα παρατηρούν τα μάτια μου τη ζωή
στην κυριολεξία
θα κουρευτώ λοιπόν για λόγους σκηνοθεσίας
.

υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός τρόπος να με κοιτάζεις τώρα
τα νέα μου μαλλιά
εγώ εκεί ήμουνα
εσύ δεν με βλεπες πίσω απ'τα παλιά μου μαλλιά
πολλές φορές αποφεύγω να υπάρχω με έναν τρόπο
μήπως είναι προδοσία προς τον εαυτό
που ξέρετε εσείς
και με προσδιορίζετε ως ύπαρξη
αν σβήσει κι αλλάξει
θα υπάρχει ακόμα θέση στη συνείδησή σας;
.

θα μπορούσα να 'μαι το αντικοινωνικό κοριτσάκι
με αυτό το μαλλί σε αυτή τη στάση
θα μπορούσα
αλλά δεν θα σου δείξω
.

η διαφορετική αύρα της ανθρώπινης σχέσης
η αίσθηση της αλλαγής
από τη μία σχέση στην άλλη
ο διαφορετικός εαυτός σου
.

κλαίω με το Dirty Dancing
μπορώ να ανακαλέσω και να συνθέσω συναισθήματα
νιώθω παντοδύναμη

Δεν υπάρχουν σχόλια: