Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

μερικές φορές μου λείπει ήδη λιγο το σχολείο

5hmerh 252
5hmerh 320
5hmerh 965
5hmerh 1016
5hmerh 10105hmerh 962

ο Dim Dk με γούσταρε στο δημοτικό
εγώ πήγαινα έκτη κι αυτός πέμπτη
είχε βάλει έναν φίλο του να μου το πει
δεν μιλάγαμε ποτέ με τον Dim Dk
μίλαγα όμως με κάποιους φίλους του
ούτε χαιρετιόμασταν όταν βλέπαμε ο ένας τον άλλον στη γειτονιά
στην εποχή του μσν μετά από μερικά χρόνια
εγώ κι ο Dim Dk είχαμε μιλήσει κάποια βράδια για πολύ ώρα
αλλά ήταν πάντα μικρότερος
και μισός σε μήκος και πλάτος από μένα
μετά από αυτό χαιρετιόμασταν μερικές φορές
άλλες πάλι όχι
ποτέ δεν ξαναμιλήσαμε με τον Dim Dk
μόνο που και που ανταλλάζαμε λάικ στις φωτογραφίες μας
κι αυτό πολύ σπάνια
άμα έπεφτε στην αντίληψη μας τίποτα στο χομ μας
μια μέρα είδα πως μια παλιά κολλητή μου απ'το δημοτικό
πόσταρε κάτι στον τοίχο του
είχαμε χαθεί μ'αυτήν μετά στο γυμνάσιο
είχαμε αυτήν την σχέση κρυφής εκτίμησης
χαμογελάγαμε άμα τύχαινε να συναντηθούμε στο προαύλιο
ε,λοιπόν,χάρηκα για την παλιά μου φίλη και τον Dim Dk
ταιριάζουνε πάρα πολύ είμαι σίγουρη
όχι αλήθεια χάρηκα
αλήθεια
όχι
ούτε καν
καλά
μόνο λίγο

Δεν υπάρχουν σχόλια: