Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ο άνθρωπος άνθρωπος





















δεν θέλω να βγω απ'τα σκεπάσματά μου
νιώθω το βάρος του ρουχένιου ιγκλού στα πόδια μου
τα ποδαράκια μου
τα καταπονημένα ποδαράκια μου
κάνει πολύ κρύο εδώ στο ξαναλέω
έβρεχε κιόλας σήμερα
τις βαρέθηκα όλες τις φόρμες και τους τρόπους με τους οποίους μπορώ να υπάρχω και να εκφράζομαι
χτες άρχισα να μουγκρίζω με δύναμη
δοκίμασε το
μπορείς να νιώσεις την δύναμη με την οποία πατάω τα πλήκτρα άμα γράψω:
μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ ;
σκέφτηκα να αρχίσω κάτι μεγάλο
μετά φοβήθηκα πως ο κόσμος δεν θα το καταλάβει
κι έπειτα αποφάσισα να εκπαιδεύσω τον κόσμο στην αισθητική μου
ανθρωπάκος γίνεσαι όταν ασχολείσαι με τη ζωούλα σου
αυτό το ξέρουν όλοι
κι όταν μπουχτίζεις αλλάζεις θέση στα έπιπλα
δεν μπορώ να το χωνέψω ότι είναι όλα τόσο ανάλαφρα
κλαίω που δεν μπορώ να πάρω τίποτα στα σοβαρά
βαριέμαι να λέω στον κόσμο χρόνια πολλά
δεν με νοιάζει να μη θυμηθείτε τα γενέθλια μου
οι φίλοι μου ανησυχούν που θα μείνω μόνη μου το σ/κ
αλλά δεν καταλαβαίνουν
έχω το γατί μου
θα βαράω τύμπανα και θα χορεύουμε στο άδειο σπίτι
στο ορκίζομαι δεν κόβω τα μαλλιά μου για κανένα λόγο
ούτε ξεσπάω,ούτε μου την βαράει κάπως
απλά τυχαίνει
μιας και τίποτα δεν έχει τόση σημασία
καταλαβαίνω ότι έχω παραμελήσει τον εαυτό μου απ'τα μακριά μου νύχια
σιχαίνομαι τα μακριά νύχια
σκέφτηκα να αρχίσω να γράφω κάτι και να το καίω την επόμενη στιγμή
την αίσθηση της ελευθερίας
τι κρίμα που δεν μπορείτε να ακούσετε τον τόνο της φωνής μου όταν τα λέω αυτά
να καταλάβετε πότε ειρωνεύομαι και πότε όχι
ένα τίποτα είμαι χωρίς την ειρωνεία μου

δεν έχω όρεξη να κοιμηθώ σήμερα
όταν ήμουν μικρή
τότε που έμενα με τους γονείς μου ακόμα
η αγαπημένη μου ώρα της ημέρας ήταν αργά το βράδυ
που όλοι είχαν πέσει για ύπνο
και το σπίτι πέρα από τα σημεία που έφτανε το φως απ'το κρεβάτι μου
ήταν θεοσκότεινο και πανήσυχο

εγώ,εγώ,εγώ
ακόμα να με ξεράσετε;

όλα στη θέση τους
το κρεβάτι κρεβάτι
το μαξιλάρι μαξιλάρι
το πάπλωμα πάπλωμα
τα ρούχα πάπλωμα
εσύ πάπλωμα

δεν θα μάθεις ποτέ τι μεσολάβησε από τη μία γραμμή στην άλλη
από την μία λέξη στην άλλη
από τη μία μέρα στην άλλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: