Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

μαλώνω με τις καμένες τηγανίτες

gouna 056
η μαμά θα ρθει σπίτι
και το σπίτι θα γίνει σπίτι.
θα χτυπήσει το κουδούνι
και θα αναστατωθώ όπως παλιά
έρχεται η μαμά!
θα την δω να έρχεται από τον διάδρομο
κρατώντας βαλίτσες στα χέρια
και θα μαι περίεργη να δω τι μου 'φερε
θα αλλάξει την φωνή της και θα πει
"παιδί μου,παιδί μου"
και θα την αγκαλιάσω
και θα χώσω το μουσούδι μου στον λαιμό της
στα αχυρένια της μαλλιά
και το πυκνό της δέρμα
και θα ναι τέλεια
θα μυρίζει μαμά.
θα κάνει κάποιο ειρωνικό σχόλιο
θα γκρινιάξει
γιατί δεν μπορεί να διαχειριστεί τις εκδηλώσεις αγάπης
και γω θα χαμογελάσω
γιατί θα βλέπω τα υγρά της μάτια.
μαμάααααααααααααααααααααααα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα μαμάδες...

Χριστίνα είπε...

ακριβώς το ίδιο συναίσθημα.. το σπίτι θα ξαναγίνει σπίτι.. αυτό κυρίως! Τι θα κάναμε χωρίς τις μαμάδες, μου λες; :P