Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

το ξέρεις ότι εγώ είμαι η καλυτερή σου κότα

pilio 523
συνειδητοποιείς τι κάνεις;
να σου δώσω υλικό να τρέφεσαι.
να ψειρίζεις και να ταΐζεις τις κότες σου.
να τους χαϊδεύεις τα χαζοκέφαλα τους
και να καμαρώνεις τι ωραία που χώνουν το ράμφος στις φτερούγες τους
πόσο παχαίνουν με τα αποφάγια που σου 'δωσα να τους πετάξεις.
ηλίθιε.αγρότη.χωριάτη.
να δεις τι ωραία που θα 'ναι όταν μπω στο κοτέτσι σου με την καραμπίνα.
τι ωραία που θα τινάζονται τα κοτoμυαλά τους στον αέρα.
τι ωραία που θα περνάς με χιλιάδες πούπουλα να πέφτουν αργά στη λερωμένη από τα μισοφαγωμένα αποφάγια μου γη.
με φοβάσαι τώρα;

εγώ είμαι η καλύτερη ρε.
θα δεις θα σου γεννάω τεράστια αυγά.κοσμικά αυγά.
και θα στα αφήνω σε διάφορα σημεία της πόλης.να τα βλέπεις να τα καμαρώνεις τι μεγάλα αυγά που σου γέννησα.και να τα βλέπει κι όλος ο κόσμος.κι εσύ να χαίρεσαι που όλος ο κόσμος θα θαυμάζει τι μεγάλα αυγά που σου γέννησα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: