Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Κυκλικό σχήμα

ha3 010
Είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου.
Απ'την κουζίνα μυρίζει σπανακόπιτα.
Αχ να χα λίγη σπανακόπιτα εδώ δίπλα μου.
Το στομάχι μου είναι άδειο.
Σαν την κεφάλα σου.
Σκέφτομαι καμιά ώρα να την παραγεμίσω με άχυρα.
Να μην είναι διαμπερές και παίρνουν τα μυαλά σου αέρα απ'τα αυτιά.
Αλλά απ'την άλλη και τα άχυρα είναι εύφλεκτα.
Θυμάστε πως είχε γίνει η μισή Ελλάδα με τις φωτιές.
Σκεφτόμουν τι θα έπαιρνα βιαστικά από το σπίτι μου αν έπαιρνε φωτιά.
Μάλλον το αρκουδάκι μου και τη φωτογραφική μου μηχανή.
Αλλά πως θα έτρεχα να σωθώ απ'τη φωτιά κουβαλώντας όλα αυτά;
Ίσως να τα 'χωνα  στο κεφάλι σου.
Αλλά μετά αυτό θα σήμαινε πως θα πρέπει να σε τραβάω απ' το χέρι.
Καλύτερα άστο.Δεν θα 'παιρνα  τίποτα.
Γι'αυτό να μην πετάτε τα τσιγάρα σας στα ξερά χορτάρια.

4 σχόλια:

Lorelai Sebastian είπε...

eyxaristo polu~! to live ta espase! einai filoi mou ta paidia! o markatos einai megali persona on stage!

gamhse h fvto me to tedy bear!
episis ta adeia kefalia moy spane ta neyra!

Ανώνυμος είπε...

τα κεφάλια με άχυρα είναι χειρότερα από τα άδεια. πρέπει να τα αδειάσεις για να τα ξαναγεμίσεις...

AVY είπε...

I love your pics.



/ Avy
http://MyMotherFuckedMickJagger.blogspot.com



Happy Kathy είπε...

tromero!!!kai h photo apisteuti!